خرید پالت چوبی در تهران

خرید پالت چوبی مورد نظر به چه روشی سریع‌تر است؟ چطور پالت چوبی مورد نیاز خود را خرید کنیم؟ از کجا می‌توانیم بهترین پالت را بخریم؟

برای خرید پالت ابتدا باید ویژگی‌های پالت را در نظر گرفت تا بهترین خرید را برای شرکت یا کارخانه خود داشته باشید. برای اینکه بتوانیم از پالت‌ها در جاهای درست استفاده کنیم بهتر است ابتدا اطلاعات مناسبی در مورد ویژگی‌ها و کاربردهای مختلف آن به دست آوریم و از شرکت‌های معتبر اقدام به خرید انواع پالت‌های با استانداردهای مختلف نماییم.

شرکت حامد پالت نوین برای مصارف مختلف پالت در جابه‌جایی‌ها و در انتقال کالاهای مختلف با وزن متفاوت پالت ارائه کرده است و همچنین برای مصارف داخل شرکت مثل انبارداری و نگهداری کالاها نیز پالت چوبی مورد نیاز مشتریان را فراهم می‌کند. در مورد مصارف داخل انبار برای نگهداری طولانی‌مدت کالاها مقاومت پالت بر اساس وزن کالا اهمیت دارد، همچنین اینکه کالا سالم بماند و پالت آسیبی به آن وارد نکند و در طولانی مدت موجب ریزش کالاها نگردد نیز اهمیت دارد. پالت چوبی در انواع مختلف عرضه شده و برای مصارف گوناگون تهیه‌ شده است.

پالت چوبی پالت نوین

این شرکت که با فعالیت در سطح جهانی و همکاری با معتبرترین شرکت‌های بین‌المللی محصولات خود را ارائه می‌دهد، مزیت رقابتی در زمینه قیمت نیز دارد و علاوه بر کیفیت بالایی که ساخته شده به دست هم میهنان ایرانی است در سطح جهان نیز یکی از مرغوب‌ترین کالاها محسوب می‌شود.

پالت چوبی عموماً در انبارداری مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا برای انتقال کالاها در کارخانه‌ها و شرکت‌ها برای سلامت کالاها استفاده می‌شود. کالایی که بر روی پالت چوبی قرار می‌گیرد ممکن است وزن زیادی داشته باشد بنابراین مقاومت پالت چوبی اهمیت دارد و باید دارای ساختی مستحکم باشد که پالت نوین این ویژگی را دارد.

با توجه به نوع کالاها و نحوه حمل و محل نگهداری باید از پالتی استفاده شود که مناسب نیاز مشتری است.  نوع تجهیزاتی که برای انتقال و جابه‌جایی کالاها استفاده می‌شود نیز در انتخاب پالت اهمیت دارد. در خرید پالت چوبی انتخاب صحیحی نوع پالت اهمیت فراوان دارد و در کاربردهای بعدی آن ضرورت این موضوع مشخص می‌شود پس بهتر است طبق نیازهای خود پالتی با ویژگی‌های مناسب را تهیه کنید.

خرید پالت چوبی نو و پالت چوبی دست دوم

پالت چوبی موارد مصرف متعددی دارد با توجه به تنوع انواع پالت چوبی هر شرکت از نوعی که بیشترین کاربرد را برای مصارف او دارد استفاده می‌کند. با توجه به نوع و جنس پالت و استفاده شده یا استفاده نشده بودن آن پالت را انتخاب می‌کنند. پالت نو این ویژگی را دارد که تا به حال از آن استفاده نشده و بنابراین نسبت به استحکام آن اطمینان بیشتری وجود دارد.

چه برای حمل‌ونقل مواد و تجهیزات و چه برای ذخیره نمودن مواد در انبار از پالت استفاده شود لازم است که به نو بودن و یا دست دوم بودن آن اهمیت دهیم. برخی مواقع برای تجهیزات بسیار گران‌قیمتی نیاز به پالت است و این تجهیزات وزن اندکی دارند و نیازی به پالت نو نداریم و در برخی مواقع برای انبار و ذخیره مواد سنگین و یا موادی که طولانی‌مدت نگهداری می‌شود شرکت‌ها ترجیح می‌دهند پالت نو تهیه کنند. استفاده از پالت‌های چوبی در انبارداری می‌تواند نظم بیشتری به انبار بخشیده و روند انبارداری را تسهیل کند.

پالت چوبی ساختاری ساده دارد و در صورت بروز هر مشکل یا شکستگی به راحتی می‌توان آن را تعمیر و مجدداً مورد استفاده قرار داد از این رو خرید پالت چوبی دست دوم نیز می‌تواند به صرفه و اقتصادی و همین‌طور کاربردی باشد زیرا پالت چوبی پیچیدگی ندارد و بنابراین به شکلی خراب نمی‌شود که نتوان آن را تعمیر و دوباره استفاده نمود.

جنس پالت چوبی

پالت‌های چوبی سکوهای کوچکی هستند که برای نگهداری مواد و کالاها در انبار و یا در حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرند اینکه جنس پالت چوبی از چه نوع چوبی است در موارد اهمیت دارد که وزن قرار گرفته بر روی هر پالت افزایش پیدا کند. برای اینکه بدانیم از چه جنس پالت چوبی استفاده کنیم باید جنس مواد و تجهیزاتی که بر روی آن قرار می‌گیرند را در نظر داشته باشیم  همچنین نوع انبار، سطح انبار، نحوه انتقال، کاربرد ماشین آلات برای انتقال نیز در این مورد مؤثر است. با توجه به تنوع کالاها و مواد امروزه با توجه به نیاز هر شرکت انواع مختلفی از پالت چوبی در استاندارهای متفاوت مورداستفاده قرار می‌گیرد.

انواع پالت چوبی دو طرفه و چهار طرفه

پالت‌ها انواع مختلفی دارند، پالت چوبی، پالت پلاستیکی، پالت یورویی، پالت کامپوزیت چوب و پالت فلزی از انواع مختلف پالت است. پالت چوبی نیز به انواع پالت‌های چوبی دو طرفه و پالت چهار طرفه تقسیم می‌شود. برای خرید پالت چوبی باید به اینکه کدام نوع مناسب مصرف شما است توجه کنید پالت چوبی دو طرفه به شکلی است که تجهیزات جابه‌جایی مانند لیفتراک‌ها می‌توانند آن را از دو طرف برداشته و بلند کنند و سپس به مکانی دیگر منتقل نمایند.

در مورد پالت‌های چهارطرفه نیز این امکان از چهار طرف مهیا است. بنابراین با توجه به نیاز و نحوه استفاده از پالت‌ها و اینکه لازم است لیفتراک از چهار طرف پالت را بردارد یا نه اقدام به انتخاب و خرید پالت چوبی مورد نظر خود نمایید.

خرید پالت چوبی یک رو و دو رو

در برخی از پالت‌های چوبی دو روی پالت قابل استفاده است و در برخی از موارد فقط یک روی پالت را می‌توان برای قراردادن مواد و کالاها و تجهیزات مورد استفاده قرار داد . در خرید پالت چوبی بر اساس نیاز باید نوعی را انتخاب نمود که کارایی بیشتری برای مجموعه تجاری دارد.

قیمت پالت چوبی

پالت‌های چوبی انواع مختلفی دارند و بسته به نوع سفارش و ابعاد آن قیمت‌ها تفاوت دارد. انواع یک رو و دو رو، دست دوم و نو، بلاک، یکبار مصرف و … قیمت‌های متفاوتی دارند. به طور کلی قیمت پالت چوبی به صرفه تر از پالت پلاستیکی است و از نظر مقاوت و استحکام و خراب نشدن این پالت‌ها مانند پالت پلاستیکی عمل می‌کنند و بنابراین خرید پالت چوبی از نظر اقتصادی به صرفه است.

سفارش آنلاین پالت چوبی

امکان ثبت سفارش آنلاین برای خرید پالت چوبی در سایت palletnovin.ir وجود دارد. و شما با انتخاب نوع مناسب پالت خود از بین انواع مختلف پالت ، فرم سفارش را پر کرده و سفارش مورد نظر خود را در تعدادی که مورد نیاز است ثبت و در اسرع وقت آن را دریافت نمایید.

3.8/5 ( 6 نظر )
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.