پالت چوبی

پالت یک سکوی افقی است که به طور معمول به یک روبنا و یک پایه پایین چسبیده است. این مسئله این امکان را می دهد که توسط تجهیزات حمل و نقل کالاها مانند بالابرها و نقاله ها و همچنین در سیستم های ذخیره سازی و وسایل نقلیه حمل و نقل ، آن را برداشته و جابجا کنید.

 پالت پایه ای برای مونتاژ ، ذخیره سازی ، جابجایی و حمل مواد و محصولات را فراهم می کند. علاوه بر این ، یک پالت از محصول موجود در آن محافظت می کند. و باعث ارتقا ایمنی آن می شود.

پالت معمول ترین پایه برای بار واحد است. بار واحد سیستمی است که شامل پالت ، اجناس انباشته شده در بالای آن و همچنین بسته بندی کششی ، چسب ، یقه پالت یا وسایل دیگر تثبیت بار واحد می باشد.

تاریخچه پالت ها برای توسعه لجستیک مدرن یکپارچه بوده است. در طول جنگ جهانی دوم ، اصلاحات اضافی به طراحی و مدیریت پالت اضافه شد.

انواع پالت

انواع پالت

 پالت چوبی

پالت پلاستیکی

پالت یورویی

 پالت کامپوزیت چوب

 پالت فلزی

پالت های چوبی ترکیبی عالی از وزن مناسب، سفتی ، دوام و هزینه مقرون به صرفه را ارائه می دهند. همچنين ، يك بازيافت زير سازه پالت گسترده وجود دارد كه به ارتقاء بهسازی و استفاده مجدد از پالت های چوبی كمك می كند.

اندازه پالت های سفارشی را می توان به راحتی از اجزای چوب ساخت. پالت های پلاستیکی به طور معمول از پالت های چوبی گران تر هستند ، اما از نظر ویژگی هایی مانند دوام شدید ، دقت در ساخت و سهولت بهداشتی بسیار بهتر عمل می کنند.

 سایر ملاحظات خرید پالت شامل وزن پالت و ملاحظات مربوط به پالت های صادراتی مانند رعایت ISPM-15 یا معافیت حمل و نقل بین المللی است.

پلاستیک دومین ماده متداول است که برای پالت استفاده می شود. پالت های پلاستیکی را می توان با طراحی بادوام ، کارایی بالا , وزن سبک و  قیمت قیمت ، مناسب برای صادرات تهیه کرد.

پالت های غیر الوار از الزامات ISPM 15 معاف هستند. به همین ترتیب ، این پالت ها به طور فزاینده ای برای صادرات رایج شده اند.

طراحی پالت

استاندارد یکنواخت اتحادیه پالت های چوبی و کانتینر برای پالت های چوبی با طبقه بندی پالت ها به صورت استریگر یا بلوک آغاز می شود. سپس به تمایز انواع ورودی پالت های چوبی می پردازد و این به چند جهت برای کامیون های حمل پالت و لیفتراک اشاره دارد. این موارد شامل پالت ورودی دو طرفه است که می توانید در هر دو طرف وارد شوید. پالت های چهار طرفه ، که می توانند از هر چهار طرف وارد شوند. پالت ورودی چهار ضلعی و جزئی ، که در هر قسمت توسط لیفتراک و کامیون پالت قابل حمل است .

تجارت رویایی خود را به یک واقعیت تبدیل کنید

ما برای شروع راه خود برای کارآفرینی ، به شما کمک خواهیم کرد.

سبک پالت به این واقعیت اشاره دارد که آیا یک پالت دارای استفاده یک طرفه یا دوتایی (یک تخته یا هر دو سطح بالا و پایین) و اینکه آیا یک پالت برگشت پذیر است (هر دو طرف برای عرشه بالا قابل استفاده است) یا غیر قابل برگشت (داشتن عرشه بالا و پایین) .

 استانداردها  همچنین در مورد گزینه های عرشه بالا و پایین بحث می کند. یک پالت منفرد به اسکیت معروف است. سرسره های قابل تعویض می توانند مزایای دیگری از جمله کارآیی انباشت پالت خالی ، به عنوان مثال ، داشتن نسبت سه به یک انباشت را فراهم کنند

انواع پالت

اندازه های اولیه پالت

اگرچه ممکن است پالت ها در اندازه های مختلف سفارشی ساخته شوند ، اما بعضی از اندازه های معمولی وجود دارد که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که در توصیف اندازه پالت ها ، ابتدا یکی با طول تخته استینگر یا استرینگر شروع می شود ، بعد از آن پهنای پالت . اندازه اصلی یا اندازه پالت در آمریکای شمالی 48×40 اینچ است. شش اندازه پالت وجود دارد که توسط ISO شناخته شده است. در اینجا لیستی از جمله منطقه ای که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد آمده است:

1219×1011 (48×40 اینچ) اروپا – آمریکای شمالی1000×1200 – اروپا و آسیا1165×1165 – استرالیا1067×1067 – آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا1100×1100 – Asia800x1200 –

پالت های محکم  و پالت های بلوک دو نوع اصلی پالت هستند. پالت های محکم فقط دو جهت دارند ، در حالی که پالت های بلوک دارای چهار جهت هستند و پشتیبانی بیشتری را برای محموله های سنگین تر ارائه می دهند.

دو نوع پالت اصلی وجود دارد: پالت استرینگر و بلوک.

پالت های محکم سه تکه چوب دیگر (“استرینگر”) برای پشتیبانی از دو طرف و وسط تخته های موازی چوب دارند. این پالت ها معمولاً پالت های دو طرفه هستند ، زیرا لیفتراک فقط می تواند آنها را به دو روش مختلف انتخاب کند.

تکه های موازی چوب برای پالت های بلوک توسط بلوک های چوبی در طرفین و پشته های هر لبه پشتیبانی می شوند. پالت های بلوک بیشتر به عنوان پالت های 4 طرفه شناخته می شوند در این نوع پالت ها مهم نیست از چه راهی حمل می شوند ، و به طور کلی برای محموله های سنگین تر مورد استفاده قرار می گیرند ، زیرا این نوع پالت ها پشتیبانی بیشتری را برای محموله انجام می دهند.

چرا حامد پالت نوین البرز را انتخاب می کنید؟

این شرکت بسیار توجه دارد تا خدمات با کیفیتی را که شایسته آن هستید به هر مشتری ارائه دهد.  و به اندازه کافی بزرگ  است تا برای حمایت از نیازهای شما در مقیاس ملی خدمات ارائه دهد.

قابل اعتماد

ما هماهنگی مرکزی و ارتباط مستقیمی با مشتری داریم و هر ماه تعداد زیادی پالت بازیافتی و نو توسط ما به موقع تحویل داده می شوند. ما تحویل به موقع را تضمین می کنیم.

رقابت بالا

راندمان عملیاتی ما به ما این امکان را می دهد تا ضمن ارائه خدمات به مشتریان استثنایی رقابت کنیم. ما دائماً در حال بهبود طراحی و ارائه  راه حل های سفارشی برای مشتریان هستیم.

پاسخگویی

پیشنهاد ما تحویل ظرف 24 ساعت است. تیم های ما مسئولیت جمعی را برای اقدامات خود به عهده می گیرند. ما در دستیابی به رضایت کامل مشتری ، در انجام تعهدات چالش برانگیز برتر هستیم.

محصولات ما

پالت یورو

پالت پلاستیکی

پالت چوبی

پالت یورو دست دوم

پالت پلاستیکی دست دوم

پالت چوبی دست دوم

شرکت حامد پالت نوین البرز،آماده عقد قرارداد با شرکت ها و کارگاه های تولیدی در زمینه ی تهیه،تأمین و تولید پالت های پلاستیکی ،چوبی و فلزی می باشد.

“شرکت حامد پالت نوین البرز با ۲دهه فعالیت و برخورداری از تجربه و دانش بروز دنیا و استفاده از مدرن ترین تجهیزات در زمینه تهیه و تولید انواع پالت های پلاستیکی ، چوبی و فلزی و افتخار همکاری و مشارکت با شرکت صنعتی هنکل آلمان ، شرکت بل ، شرکت چسب غفاری ،شرکت حانیه قوطی البرز ، شرکت قلع اندود کاران البرز و… را در کارنامه خود دارد.

تهیه و تأمین پالت چوبی دسته دوم، پالت پلاستکی دسته دوم و پالت یورو دسته دوم

تولید انواع پالت چوبی، پلاستیکی و یورو

تولید پالت و جعبه براساس پلن مشتری

امکان ثبت سفارش آنلاین از دیگر خدمات ما به مشتریان عزیز است.

برای بهره مندی از پشتیبانی رایگان کارشناسان فروش ما با ما ارتباط برقرار کنید.

4.6/5 ( 5 نظر )
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.