خرید پالت پلاستیکی

خرید پالت پلاستیکی

پالت وسیله‌ای کاربردی برای انبارداری و انتقال محصولات و مواد است که شرکت‌ها و کارخانه‌ها از آن استفاده می‌کنند. سطح صاف پالت امکان چیدمان محصولات، مواد و تجهیزات بر روی آن را میسر می‌کند و شکاف‌های زیرین پالت‌ها برای استفاده لیفتراک و تجهیزات حمل و نقل است که بتوان به راحتی و بدون آسیب دیدن محصولات و کالاها را جا به جا کرد. برای خرید پالت که یکی از موارد کاربردی در انبارداری، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها است می‌توان به صورت حضوری به بازار مراجعه کرد و یا به صورت آنلاین از سایت پالت نوین این خرید را انجام داد. خرید پالت پلاستیکی در انواع مختلف آن و در ابعاد و سایزهای گوناگون در این سایت امکان‌پذیر است. خرید آنلاین از سایت پالت نوین این مزیت را دارد که شما با امنیت خاطر از جهت کیفیت محصولات خرید کرده و در اسرع وقت کالاهای خود را در مکان مورد نظر دریافت می‌کنید.

خرید پالت پلاستیکی در تهران

برای خرید پالت ها باید بدانید دقیقا به چه نوع پالتی نیاز دارید، پالت پلاستیکی که از پلاستیک فشرده ساخته شده است برای مصارفی که در آن نیاز به رعایت بهداشت است توصیه می‌شود. در خرید پالت پلاستیکی این نکته نیز اهمیت دارد که اگرچه این پالت از نوع چوبی آن گران تر است ولی در مقابل برای مصارف خاص توصیه شده و جایگزین پالت چوبی می‌شود. امروزه در بسیاری از انبارها پالت پلاستیکی را مشاهده می کنید زیرا این نواع از پالت به طور گسترده‌ای مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

قیمت پالت پلاستیکی

قیمت پالت پلاستیکی با توجه به ویژگی‌های آن متفاوت است. ابعاد پالت، تعداد سفارش و نو بودن یا دست دوم بودن در قیمت پالت پلاستیکی تاثیرگذار است. برای اطلاع از قیمت‌ها به صفحه ثبت سفارش پالت به مراجعه نمایید.با تکمیل فرم سفارش کارشناسان شرکت با شما تماس گرفته و قیمت های محصولات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

انواع پالت پلاستیکی

از ویژگی های پالت پلاستیکی و مزایای آن می‌توان به این نکته اشاره کرد که در حمل و نقل و جابه‌جایی وزن عامل مهمی است و گاهی در حمل و نقل طولانی وزن بیشتر هزینه‌های بسیاری را به تولیدکننده تحمیل می‌کند. از این رو بسته بندی و سایر ملزومات حمل و نقل مانند پالت باید تا جایی که امکان آن وجود دارد کم وزن باشند. وزن پالت پلاستیکی بسیار کم است و می‌توان این عامل را دلیل اصلی جایگزینی پالت‌های پلاستیکی با انواع فلزی و چوبی آن دانست.

پالت پلاستیکی انواع مختلفی دارد و با توجه به گسترده بودن نیازهای مشتریان و سازمان ها و شرکت ها در ابعاد مختلفی تولید و عرضه میشود شرکت حامد نوین پالت البرز نیز طیف وسیعی از ابعاد و انواع را در این نوع از پالت تولید و عرضه کرده است و به نیازهای بازار پاسخ می‌گوید و همچنین استاندارهای جهانی را در تولید پالت در نظر گرفته است ابعاد استاندارد را برای تولید پالت پلاستیکی در نظر داشته است. در جدول زیر بخشی از سایزهای استانداری که پالت نوین پالت پلاستیکی را در آن ابعاد تولید کرده است مشاهده می‌کنید.

  ابعاد پالت پلاستیکی
1 100*110
2 100*130
3 110*110
4 80*120
5 100*120
6 100*200

خرید پالت پلاستیکی دست دوم

پالت پلاستیکی ساختاری ساده دارد و مستحکم و مقاوم است و اغلب دچار آسیب‌دیدگی نمی‌شود. با توجه به اینکه مصارف پالت پلاستیکی در جا به جایی و انبار است و نو بودن پالت در این کاربردها ضرورتی ندارد بسیاری از کارخانه ها، کارگاه ها و سازمان ها برای صرفه جویی اقتصادی در خرید پالت پلاستیکی به خرید پالت پلاستیکی دست دوم روی آورده اند.

  ابعاد پالت پلاستیکی دست دوم
1 110×130 سانتی متر
2 100×120 سانتی متر
3 80×120 سانتی متر
4 60×90 سانتی متر

کاربردهای پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی در نگهداری، انبارداری، جابه جایی، انتقال محصولات و آماده سازی برای فروش کاربرد دارد. از این پالت برای نگهداری طولانی در انبار و ذخیره سازی استفاده می شود. برای آنکه بتوان به کمک لیفتراک محصولات، مواد و کالاها را جا به جا کرد از پالت پلاستیکی استفاده می شود و همچنین در انبارداری برای منظم شدن و قرارگیری صحیح مواد از پالت استفاده می‌کنند.

حامد پالت نوین

مزایا و معایب پالت پلاستیکی

خرید پالت پلاستیکی از این جهت افزایش یافته است که این پالت از جنس پلاستیک است و وزنی بسیار کم دارد، در مقابل پالت فلزی هم وزنی زیاد دارد و هم اینکه در طولانی مدت زنگ زده و می پوسد. پالت پلاستیکی زنگ نمی زند و پوسیدگی ندارد. پالت چوبی دچار پوسیدگی و شکستگی می شود ولی جنس پلاستیکی این مشکلات را ندارد و در مقابل نسبت به سایر جنس ها قابلیت شستشوی بیشتری نیز دارد و کمتر آلودگی ها را به خود جذب می کند. مقاومت پلاستیک فشرده می تواند بسیار بالا باشد و در انواع مختلفی مانند دو طرفه، چهارطرفه، یک رو و دو رو تولید گردد.

برخی از پالت ها ارزش دوباره ندارند و تنها برای مصارف پالت مورد استفاده قرار می گیرند ولی با توجه به جنس پلاستیک پالت پلاستیکی این پالت به صورت دست دوم نیز قابل فروش است زیرا مواد به کار رفته در آن ارزشمند است و قابلیت بازیافت دارد. پلی اتیلن ماده اصلی سازنده پالت پلاستیکی است که یکی از بهترین مواد برای استفاده به عنوان پالت در انبارها و برای ذخیره طولانی مدت است.

معرفی شرکت حامد پالت نوین البرز

شرکت حامد پالت نوین البرز مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین پالت‌های پلاستیکی، فلزی، چوبی و … را تولید و عرضه می‌کند. این شرکت با بهترین شرکت‌های تولیدکننده پالت رقابت و ارتباط داشته و تولیداتی با سطح کیفی بالا به بازار عرضه کرده است. همچنین در بخش عرضه و توزیع نیز همچون تولید قدم‌های بزرگی را برداشته و امکان خرید آنلاین و اینترنتی خود را در سایت پالت نوین به آدرس palletnovin.ir فعال نموده است که مشتریان بدون هیچ نگرانی و در کمترین زمان و با سرعت بالا بتوانند سفارشات خود را ثبت و کالای مورد نیاز را دریافت نمایند.

5/5 ( 3 نظر )
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.